Voor ons is discretie en privacy heel belangrijk. Wij garanderen ook 100% discretie aan onze klanten.

Iedereen die een reservatie maakt bij Beauty & Wellness Center Total Care verklaart zich automatisch akkoord met onderstaande huisregels.

  • Het saunacomplex is volledig rookvrij.
  • Het gebruik van handdoeken in de sauna en op de relaxzetels is verplicht.
  • Het is niet toegestaan producten toe te voegen in de jacuzzi of de sauna.
  • Het is verboden drank of eten mee te nemen in de jacuzzi, stoombad en sauna.
  • Eigen drank of eten meebrengen is niet toegestaan.
  • Het gebruik van slippers is verplicht.
  • Huisdieren worden niet toegelaten.
  • Als klant bent uzelf verantwoordelijk voor het correcte gebruik van onze faciliteiten. Total Care kan in geen geval verantwoordelijk worden gesteld voor ongevallen, lichamelijke of materiële schade die veroorzaakt worden door het verkeerdelijk gebruik van de faciliteiten.
  • Instellingen van de apparatuur worden niet door de klant gewijzigd.
  • Wanneer er schade wordt toegebracht aan het complex, bent u verplicht de schade te vergoeden.
  • Bij diefstal of opzettelijke beschadiging wordt onmiddelijk de politie verwittigd.
  • Wij verzoeken u steeds uw reservatie te bevestigen met een voorschot. Dit voorschot bedraagt 50% van het totale bedrag. U kan hiervoor langskomen of via ons reservatieplatform betalen.
  • Onze tarieven zijn inclusief: handdoekenpakket, slippers, water, fruit en gebruik van haardroger.
  • Op het einde van de door u gehuurde periode, dient u zich naar de receptie te begeven. Bij het laattijdig verlaten van het privégedeelte, rekenen wij 20€ per kwartier aan die wij in mindering zullen brengen bij de volgende klant. Wanneer u te laat bent, mag dit geen reden zijn om langer in het complex te blijven. We voorzien een korte rondleiding, daarom kunt u best een tiental minuten vroeger komen.
  • Wanneer er schade aangebracht wordt aan de door u gehuurde ruimte bent u verplicht de herstelling van deze schade te vergoeden. Indien de ruimte om deze reden gesloten moet worden, betaald u een schadevergoeding van 350 € per dag.
  • Wij behouden het recht om mensen te weigeren om welke reden dan ook.

Klachtenbehandeling

Bij klachten kan u zich wenden tot Rosa Gomez. Wij voorzien ook een gastenboek waarop u uw bevindingen, opmerkingen en of tips kan achterlaten.

GDPR : alle bezoekers geven bij hun reservatie een akkoord om hun gegevens ( email, geboortedatum, gsm-nummer,…) bij te houden door de saunacenter. Deze gegevens kunnen gebruikt  worden voor promotiedoeleinden.

Annulatievoorwaarden

Indien er niettegenstaande alle organisatorische voorbereidingen een annulatie moet gebeuren, dan gelden de hiernavolgende voorwaarden:

Een annulatie moet minstens 48 uur voor de reservatie gebeurd zijn (twee volle dagen)

  • In dit geval krijgt u een waardebon van het betaalde bedrag dat u hebt gestort.
  • Bij een annulatie minder dan 48 uur voor de reservatie verliest u uw voorschot.
  • Iemand die door ernstige omstandigheden de dag zelf nog annuleert (bv ongeval, onverwachtse ziekenhuisopname) krijgt u een aanpassing van het volledige reeds betaalde bedrag onder de vorm van een waardebon, op voorwaarde dat u een briefje van het ziekenhuis opstuurt of binnenbrengt.
  • Een ‘no show’, welke betekent dat u zomaar niet komt opdagen, verliest automatisch het reeds betaalde voorschot.

Deze maatregelen zijn er om misbruik van vertrouwen te vermijden.

Hopend op uw begrip wensen wij u een aangenaam verblijf in ons complex!